suusje.reismee.nl

Mijn avontuur.

Lieve mensen,

Vandaag vertrek ik dan..... 1 jaar naar toe geleefd, veel moeten regelen en mijn opwinding steeds moeten bewaren omdat ik anders gek werd van mezelf. Maar vandaag is het dan eindelijk zo ver, Suus gaat weer op reis! Mijn reis gaat dit jaar naar Malawi, Zambia, Thailand en india.

Nou, over een uurtje word ik opgehaald om naar het vliegveld in Brussel te vertrekken. Ik vlieg vanavond en zal om 13:00 morgen in Malawi aankomen. Ik ga daar eerst een maand werken met kinderen. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en spannende verhalen (want ja suus maakt altijd weer iets mee wat niemand mee maakt...).



Reacties

Reacties

Marian van de Velde

Suus een hele goede reis en ik zal je via de BLog graag volgen...geniet van alle nieuwe ervaringen..ook voor je moeder een hele goede reis toegewenst....

Natas?

Met spanning zal ik je blog gaan lezen. Hele goede reis lieverd ?

Joyce

Heel veel plezier, geniet ervan. Ik kijk uit naar je verhalen die ik zeker ook met bewoners wil delen. Goede reis!!

oma bep.

Ben benieuwd naar je avonturen suus.En natuurlijk een goede reis.knuffels......

Deja

Lieve Suus,

Geniet, geniet, geniet! Ik kijk uit naar je verhalen, dikke kus!

Jade

Lieve Suus!
Geniet van je reis! Je heb het verdient!
Je bent een topper❤

Jacueline

Hoi suus heel veel peizer daar

Sophie

Spannend!
Geniet er van!

Ellen

Hele goeie reis en lekker genieten !! Dit pakken ze nooit meer af !! ?

Martine

Geniet ervan lieverd
Maak er een mooie reis van ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood